Strona używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Dostępność KWP

Koordynator ds. dostępności w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot.
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot.
  3. Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje na temat Planu działania Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku na rzecz zapewniania poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025-2029 oraz informacje sprawozdawcze są dostępne na stronie Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku.

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku jest Pani Jolanta Jasińska.

Kontakt:

Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok
tel:+48 47 711 34 90 lub +48 47 711 20 33
email: prawa.czlowieka.kwp@bk.policja.gov.pl lub kwp@bk.policja.gov.pl

Powrót na górę strony