Koordynator ds. dostępności w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku
Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot.
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot.
- Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dodatkowe informacje na temat Planu działania Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku na rzecz zapewniania poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025-2029 oraz informacje sprawozdawcze są dostępne na stronie Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku.
Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku jest Pani Jolanta Jasińska.
Kontakt:
Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok
tel:+48 47 711 34 90 lub +48 47 711 20 33
email: prawa.czlowieka.kwp@bk.policja.gov.pl lub kwp@bk.policja.gov.pl