Szanowni Państwo,
W celu racjonalnego wydatkowania środków publicznych Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku udostępniła elektroniczne narzędzie do komunikacji z dostawcami pn. Platforma Zakupowa.
Proces składania ofert oraz ich oceny będzie się odbywał w drodze elektronicznej, co pozwoli m.in. na większą transparentność procesu zakupowego. Stosowanie platformy zakupowej zwiększy zasięg dotarcia do dostawców oraz szybkość przepływu informacji dotyczącej realizowanych zakupów.
Jak elektroniczny system zakupów działa w praktyce?
- Platforma zakupowa jest miejscem, gdzie wystawiane są zapytania o wartości zamówienia poniżej 130 000 PLN, które nie są objęte procedurami wynikającymi z ustawy o zamówieniach publicznych,
- Każde opublikowane zapytanie jest widoczne w sekcji postępowań trwających oraz posiada formularz elektroniczny umożliwiający złożenie oferty,
- Po wprowadzeniu treści związanej z ofertą każdy dostawca zatwierdza proponowane ceny przyciskiem "Złóż ofertę".
W celu podjęcia stałej współpracy Komenda Wojewódzka Policji Białymstoku zaprasza wszystkich zainteresowanych dostawców towarów oraz usług do odwiedzenia strony https://platformazakupowa.pl/kwp_bialystok, oraz dodania swoich danych w zakładce pn. "Zostań dostawcą". Aby otrzymywać regularne zapytania branżowe należy wybrać i zaznaczyć odpowiednie grupy asortymentowe, których dostawami są Państwo zainteresowani. W tym celu wystarczy podać swój adres e-mail oraz potwierdzić zapis przyciskiem "Zostań dostawcą". Dzięki temu będą Państwo regularnie otrzymywać informacje o prowadzonych przez KWP w Białymstoku zakupach.
W przypadku pytań lub problemów technicznych dotyczących funkcjonowania Platformy Zakupowej prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta dostawcy wdrożonego rozwiązania (tel. /61/ 679-19-00, czynne pn-pt w godz. 8:00 - 17:00). Zachęcamy Państwa do czynnego uczestnictwa na platformie zakupowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku.